Płatność

Jakie metody płatności są akceptowane?

Metody płatności, które akceptujemy *Przyjęty
Paypal
Płacenie przez PayPal nie wymaga konta PayPal, a PayPal jest bezpłatny i bezpieczny dla kupujących.
Przyjęty
Karta kredytowa Credit Card
VISA, MasterCard, Stany Zjednoczone n Express, JCB, Diners Club, Maestro & Laser Card, itp.
Paypal nigdy nie ujawni nam swoich informacji finansowych.
Przyjęty
eCheck eCheck
Płatności Paypal muszą być zatwierdzone przed wysyłką (zwykle zajmuje 3-6 dni roboczych).
Przyjęty
Uwaga:
Jeśli wybierzesz Paypal Express Payment jako proces realizacji transakcji (nie podał prawidłowego adresu wysyłki na naszej stronie internetowej), użyj Paypal w kasie i zanotuj właściwy adres wysyłki, w przeciwnym razie zamówienie zostanie wysłane na domyślny adres wysyłki.

Czy muszę zapłacić za konto PayPal?

Nie. Możesz płacić kartą kredytową / debetową (Visa, MasterCard, Stany Zjednoczone Express i Discover) lub eCheck - wszystko bez konta PayPal. Po przekierowaniu na stronę Paypal kliknij kartę "Zapłać kartą debetową lub kredytową".

Czy PayPal jest bezpieczny?

Tak. PayPal korzysta z technologii SSL, aby zapewnić bezpieczeństwo informacji. Ponadto, gdy wysyłasz płatność za pośrednictwem systemu PayPal, odbiorca nie otrzyma poufnych informacji finansowych, takich jak numer karty kredytowej lub konta bankowego. W ten sposób nie musisz się martwić o płacenie ludziom, których nie znasz. PayPal został zaprojektowany od podstaw, aby być bezpieczniejszym sposobem przesyłania pieniędzy przez Internet. Twoje informacje finansowe nie zostaną sprzedane ani wystawione na działanie żadnego sprzedawcy lub sprzedawcy.

Odwiedź naszą stronę bezpieczeństwa, Sicurezza aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zabezpieczeń.

Dlaczego moja płatność kartą kredytową została odrzucona?

Wszelkie przetwarzanie płatności jest obsługiwane przez niezależny, bezpieczny procesor płatności. BateriaBuy.pl nie otrzymuje żadnych informacji o płatnościach. Sprawdź poniższe kwestie i skontaktuj się z wydawcą karty kredytowej, jeśli problem będzie się powtarzał.

  • Niepoprawne informacje rozliczeniowe
  • Niewystarczające środki
  • Card has been reported as lost or stolen
  • Karta wygasła
  • Karta nie została aktywowana
  • Karta nie może być używana do płacenia za towary / usługi w środowisku Cardholder-Not-Present (online / przez Internet)
  • 3-D Secure (MasterCard SecureCode i Verified by Visa) nie zostało aktywowane
  • Osiągnięto limit kredytowy

Dlaczego mój status płatności nadal oczekuje?

Płatność dokonana przez eCheck zajmie kilka dni w serwisie PayPal. Status będzie w toku i nie wyślemy zamówienia, dopóki nie zostanie rozliczone.