Koszty dostawy

Sposób dostawyDostawa doCzas realizacjiKoszty wysyłki
PostNL.post Poland 15-19 dni roboczych PLN 9.99
GLS Poland(Jeśli lokalizacja przedmiotu: Magazyn lokalny) 3-5 dni roboczych PLN 9.99
PostNL.post Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Slovakia, Spain, Switzerland, United Kingdom 14-25 dni roboczych PLN 19.99
17Track.net Bulgaria, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Latvia, Lithuania, Malta, Monaco, Romania, Slovenia, Sweden, 14-25 dni roboczych PLN 19.99

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

W większości przypadków produkty będą przetwarzane i wysyłane w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia. Informacje o wysyłce będą dostępne następnego dnia po wysłaniu przedmiotu, a informacje o wysyłce zamówienia można uzyskać na stronie śledzenia zamówień.

Wystąpiła sytuacja, w której logistyka pokazuje paragon, ale w rzeczywistości nie została otrzymana. W tym miejscu wyjaśniamy następujące punkty w celu lepszej komunikacji i rozwiązywania problemów:

1Definicja odpowiedzialności: Gdy paczka zostanie oznaczona jako „dostarczona”, naszym głównym obowiązkiem i firmą logistyczną jest zapewnienie, że paczka zostanie dostarczona pod podany przez Ciebie adres. Jeśli faktycznie nie otrzymasz przesyłki, aktywnie pomożemy Ci w jej zlokalizowaniu i złożeniu reklamacji w firmie logistycznej. Jeśli jednak jakiekolwiek straty lub niedogodności w procesie nie zostały spowodowane umyślnie lub w wyniku naszego rażącego zaniedbania, być może tak się nie stanie w stanie bezpośrednio wziąć na siebie pełną odpowiedzialność.
2Kroki rozwiązania:

a- Skontaktuj się z nami natychmiast: Skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszych kanałów obsługi klienta (telefon, obsługa klienta online, e-mail itp.) tak szybko, jak to możliwe i podaj szczegółowe informacje o zamówieniu oraz opis sytuacji nieotrzymania przesyłki.
b- Pomoc w dochodzeniu: skontaktujemy się z firmą logistyczną i poprosimy ją o przeprowadzenie wewnętrznego dochodzenia i dostarczenie odpowiednich dowodów lub rozwiązań.
c- Zgłoszenie roszczenia: Jeśli po dochodzeniu zostanie potwierdzone, że paczka rzeczywiście zaginęła lub nie można jej odzyskać, pomożemy Ci w złożeniu wniosku o odszkodowanie do firmy logistycznej i będziemy starać się walczyć o Twoje uzasadnione prawa i interesy zgodnie z logistyką regulaminy i procedury firmy.